Màrqueting on line: Disseny i promoció de llocs (30H)
Curs Online
Abr 10, 2025 - May 13, 2025

Contacta amb nosaltres al 93 606 10 32
o bé
Apunta´t a la llista d´espera per ser informat/da de la nova edició

Llista d'Espera

PLA FORMACIÓ TRANSVERSAL

Curs subvencionat pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya i el Servicio Público de Empleo Estatal. Sense cost per a tu!

 

 

 

Aquest curs que s’imparteix en modalitat Teleformació, et donarà el coneixement teòric i pràctic per aconseguir els objectius següents:

 

Objectius del curs:

Desenvolupar operacions bàsiques relacionades amb el disseny i la promoció de llocs web tenint en compte el comportament del client a la Xarxa, el funcionament en línia i les tècniques de publicitat basades en el màrqueting en línia.

 

Informació del curs

El curs online ha estat preparat per professorat especialitzat en la matèria amb més de 5 anys d’experiència en el sector i amb titulació oficial.

CAMPUS VIRTUAL. El curs es realitzarà a través del campus virtual de Formar-te. Allí trobaràs tots els materials del curs i podrà realitzar la comunicació amb l’equip docent expert en la matèria.
CURS SENSE FRONTERES. MULTIDISPOSTIU I MULTISISTEMA. Per poder realitzar el curs necessitaràs un dispositiu electrònic (ordinador, tauleta o mòbil) amb connexió a internet i un navegador web (Mozilla Firefox, Google Chrome, Edge, Opera…). El curs és multidispositiu i el podrà realitzar amb qualsevol sistema operatiu: Linux, Windows i/o Mac OS.
La modalitat TELEFORMACIÓ permet adequar l’horari al seu dia a dia. Tindràs el campus formatiu obert les 24 hores del dia i els 7 dies de la setmana per poder realitzar-lo (sempre dins de les dates d’inici i fi del curs).

 

Encara que a l’edició del curs posi curs complet o llista d’espera, et recomanem que t’inscriguis i realitzes la preinscripció igualment, ja que així podràs ser avisat en la següent edició de forma prioritària. Les llistes d’espera són efectives i reals i les utilitzem per a cobrir les baixes que s’ocasionen habitualment o per avisar de les futures edicions del curs.

Per qualsevol dubte et recordem que també pots contactar amb nosaltres a través del correu electrònic formarte@formar-te.es i del telèfon 93 606 10 32, en horari d’oficina.

També et facilitem el nostre whatsapp perquè l’afegeixis i ens puguis escriure!

(clica a la imatge per obrir una conversació)


Continguts(click aquí)

Continguts del curs:

MÒDUL DE FORMACIÓ 1: MÀRQUETING ON LINE: DISSENY I PROMOCIÓ DE LLOCS WEB

  • Conceptualització de Màrqueting a Internet: Eines principals
    • Concepte de màrqueting.
    • Etapa existent des de l’ orientació fins a la producció.
    • Etapa existent des de les vendes al màrqueting.
    • Màrqueting en l’ actualitat d’ Internet.
      • Història d’ Internet.
      • Usos d’ Internet i beneficis per al màrqueting.
    • Diferències existents entre el màrqueting actual i el tradicional.
    • Ús de catàlegs electrònics.
    • Sorgiment del màrqueting electrònic.
      • Pautes per desenvolupar un Electronic Màrqueting Pla (EMP).
    • Aplicació d’ un pla de Màrqueting
      • Fases que componen un e-Màrqueting Pla (EMP).
      • Anàlisi de situació.
        • Anàlisi dins de la pròpia empresa.
        • Anàlisi de l’ entorn.
      • Entorn des d’ un nivell general.
      • Entorn des d’ un nivell comercial.
      • Debilitats Fortaleses, amenaces i oportunitats (D.A.F.O)
      • Model AIDA: Les variables de l’ e-Màrqueting Mix.
    • Coneixement dels comportaments del client en línia
      • Variables existents en el comportament del consumidor
      • Influència de les variants independents.
    • Definició de característiques personals del client
      • Característiques ambientals.
      • Variables intervinents moderades.
      • Variables dependents: Les decisions a l’ hora d’ efectuar les compres.
      • Procés de presa de decisió des de la perspectiva del consumidor.
        • Model genèric de decisió de compra.
      • Creació i construcció d’ un lloc web
        • Plataforma: el procés de construcció d’ un lloc web.
        • Front-office i el Back-office.
        • Fases procés de construcció d’ un lloc web.
        • Selecció d’ un model d’ hostalatge o allotjament Web.
        • Registre d’ un nom de domini.
          • Passos per a la creació i administració del contingut.
        • Disseny d’ un lloc web.
          • Passos per a la construcció i prova d’ un lloc web.
          • Presentació: el disseny efectiu d’un lloc web WON versus WOE.
        • Estructura d’ un lloc web.
          • Estructura jeràrquica.
          • Altres estructures no jeràrquiques.
        • Pàgina de benvinguda (homepage).
  • Coneixement del concepte de navegació
    • Mapes del lloc web.
      • Eines de recerca i ajuts.
      • Consistència.
      •  
      • Aparença.
      • Control de la qualitat.
    • Estructuració d’un web site
      • Cookies com a eines d’ajuda a la personalització de continguts.
        • Elements per a l’ atracció de navegants al lloc web.
      • Estratègies online 6.5. Posicionaments de cercadors.
        •  
        • META descripció.
        • META keywords.
        • HTML body structure.
      • Explicació d’ alguns consells addicionals
        • Publicitat on-Line.
          •  
          • Alternatives als banners convencionals.
        • Contractació de la publicitat online.
      • Introducció a alguns conceptes relacionats amb la publicitat online.
        • Formes de contractació de publicitat online.
        • Programes d’ afiliació.
        • E-Mail màrqueting.
        • Avantatges de la publicitat online.
        • Estratègies offline.
Procés inscripció (click aquí)
  1. Preinscripció al curs: omplir el formulari web amb les dades sol·licitades. Un cop enviat, es rebrà una resposta automàtica confirmant el registre de la preinscripció al nostre sistema. Aquestes preinscripcions seran tractades per ordre d’arribada i de col·lectius prioritaris segons convocatòria.
    • Informar que en el cas que hi hagi molta demanda, les persones que quedin en llista d’espera o que es quedin fora per sobre-demanda, seran informades de manera prioritària per a pròximes edicions. En tot moment poden consultar l’estat de la seva preinscripció trucant al 936061032 o be enviant un correu a formarte@formar-te.es .
  2. Inici fase d’inscripció: s’envia un correu electrònic informant de les dates del curs, es fa recordatori dels requisits d’accés i per sol·licitar la següent documentació:
    • Fotocòpia del NIF/NIE (ambdues cares i llegible)
    • Titulació corresponent segons programa formatiu
    • Altres documents requerits segons el perfil del participant
    • Documentació acreditativa de l’estat laboral:
      • Treballador/a: còpia de la capçalera de la nòmina o rebut d’autònoms (amb període de liquidació visible). Un cop iniciada la formació, caldrà aportar la nòmina del mes en curs.
      • Desocupat/da: còpia de la demanda d’ocupació (DARDO), vigent i segellada.
  3. Validació de la documentació: si la documentació és correcta i s’ajusta als requisits del pla formatiu, es confirmarà la inscripció i s’envia un correu per continuar amb la signatura digital de l’Annex I de sol·licitud de formació.
    • En cas de necessitar alguna prova d’accés o de coneixement previs es contacta amb la persona per avisar que ha de fer aquesta/es prova/es.
  4. Signatura digital de l’Annex I: aquest pas és personal i obligatori per accedir als cursos. El participant ha de signar l’Annex I de sol·licitud de formació mitjançant l’enllaç que ha rebut per correu electrònic. Un cop fet això, el participant rep un correu on s’explica que la seva sol·licitud està en llista d’espera de confirmació.
  5. Confirmació de plaça: uns dies abans de l’inici del curs s’enviarà un correu electrònic amb la confirmació definitiva de la plaça.
  6. Enviament de claus d’accés: el dia d’inici del curs, l’alumne rep per correu electrònic les claus d’accés al curs.
  • En cas que la no admissió sigui per límits legals (places per a desocupats o personal públic), s’informa per correu electrònic el motiu de la no admissió i la inscripció quedarà en llista d’espera per a la següent edició i l’alumne serà informat.

Tota la documentació enviada serà utilitzada exclusivament per a la validació de l’accés al curs i no es desarà en els sistemes informàtics de l’entitat.

Metodologia(click aquí)

MODALITAT TELEFORMACIÓ

Les accions formatives asíncrones permeten a l’alumnat una flexibilitat que no permet la modalitat presencial, perquè els alumnes es converteixen en els protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge. En aquesta modalitat de formació es remarquen els aspectes que puguin aproximar a l'alumne a una formació personalitzada fent especial èmfasi en les tutories i la dinamització de les accions formatives. Per aquest motiu, durant tot el procés d’aprenentatge, els alumnes estaran acompanyats permanentment per un o més experts/tes en els continguts objecte del curs, el quals poden realitzar consultes a través de les eines que disposa el nostre campus virtual (EVA).

Els continguts de l’acció formativa es presenten en format interactiu/Scorm, dins de l’entorn d’aprenentatge d’aquesta modalitat que és el campus virtual, i que té com a missió principal permetre la comunicació entre tots els membres de la comunitat educativa. Tot material formatiu de caràcter online serà interactiu amb vídeos, explicacions, exercicis per tema a través del format SCORM, descartant totalment el material formatiu en format PDF (encara que a l’alumnat, en finalitzar el curs, se’ls facilitarà aquest material de l’acció formativa en format PDF per a futures consultes).

Amb la finalitat de complir amb tots els objectius establerts, el campus virtual disposa d’eines interactives (fòrum, correu electrònic, xat...) que ajudaran a l’adequat desenvolupament de l’acció formativa, la comunicació amb el/la formador/a i l’increment de la motivació de l’alumnat. També permet la realització d’activitats de seguiment i exercicis d’avaluació amb les solucions corresponents on l’alumne/a pot valorar els seus progressos.

En els cursos de modalitat de teleformació s'incorporen dinàmiques que impliquen un rol actiu dels participants, malgrat l'absència de sessions en temps real. A través de plataformes digitals i eines interactives, es fomenta la participació activa i l'aprenentatge autònom. A continuació, es descriuen les principals dinàmiques utilitzades:

- Activitats interactives: aquí s’inclouen diversos tipus d’activitats com qüestionaris, simulacions i exercicis interactius que permeten als participants aplicar els coneixements adquirits. També parlem d’activitats com a casos pràctics, on els alumnes han de resoldre situacions reals posant-se en la pèl d’un professional, i/o tutorials on es proposen activitats de realització de anàlisi i creació d’informes.

- Fòrums de debat i col·laboració: tot i no tenir interacció en temps real donat la naturalesa de la modalitat de formació, els participants tenen accés a fòrums i espais de discussió on poden compartir opinions, resoldre dubtes i col·laborar en treballs o projectes en grup.

- Autoavaluació i feedback automàtic: accés a exercicis d'autoavaluació per mesurar el seu propi progrés. A més, es proporcionen qüestionaris amb feedback immediat per consolidar els aprenentatges de manera pràctica (microaprenentatge).

- Diari d’aprenentatge: on els alumnes registren els seus avanços i poden realitzar tasques pràctiques per aplicar a la seva realitat laboral o personal.

- Portfoli digital: on es recopilen i organitzen els treballs, reflexions, projectes i activitats pràctiques fetes durant el curs. La finalitat és poder documentar les seves pràctiques, autoavaluacions i plans d'acció, reflectint el seu progrés i desenvolupament personal; per això el portfoli es converteix en una eina produïda pels mateixos alumnes a la qual poden recórrer un cop acaba l’acció formativa.

També per generar una proximitat en aquesta modalitat i trencar barreres, tots els cursos i continguts d’aquests, encara que estaran habilitats des del primer moment, seran pautats pel formador a l’ inici del curs i de forma setmanal a través de la missatgeria del fòrum. Els formadors també penjaran noticies d’interès a través del fòrum per aproximar el contingut formatiu al mon laboral. 

Per últim exigirem sempre al formador un temps de resposta mínims i mai més enllà de les 24 hores hàbils.

Requisits alumnes(click aquí)
REQUISITS ALUMNES

Aquest curs està adreçat prioritàriament a persones treballadores OCUPADES que cotitzen a la Seguretat Social en concepte de formació professional per a l'ocupació a Catalunya.

La participació de persones treballadores DESOCUPADES inscrites en el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, no pot superar el 30% del total dels participants, no tindran garantida la seva plaça al curs fins que no enviïn la documentació necessària al Centre de Formació i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per l’Article 5 del Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desenvolupa la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el Sistema de Formació Professional per a l’Ocupació en l’àmbit laboral.

El personal al servei de les ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES, només pot participar en les accions formatives TRANSVERSALS i no pot superar el 10% del total dels participants del programa formatiu, per aquest motiu no tindran garantida la seva plaça al curs fins que enviïn la documentació al Centre de Formació i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per l’Article 5 del Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desenvolupa la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el Sistema de Formació Professional per a l’Ocupació en l’àmbit laboral.

Requisit acadèmic
  • Cap requisit

Requisit tècnic
  • A més de l'indicat anteriorment, l'alumnat ha de tenir les destreses suficients per a ser usuaris de la plataforma virtual en la qual es recolza l'acció formativa.
  • Dispositiu amb connexió a Internet per a poder seguir el curs en línia i poder visualitzar els continguts (textos, formularis, vídeos, imatges) com un ordinador de sobretaula, portàtil, mòbil (no recomanable)
  • Càmara web per poder fer la prova final

Coneixements previs
  • Sense requisits previs
Certificació(click aquí)

Diploma d’acreditació de la formació rebuda avalat per Formar-te i l’Administració subvencionadora del curs.

 

Condicions generals(click aquí)

Condicions Generals del Curs

  1. La plataforma online és el lloc a través del qual els alumnes tindran accés als materials i la documentació del curs. Els alumnes tindran accés a la plataforma les 24 hores dels set dies de la setmana i els professors respondran a les consultes efectuades pels alumnes en el fòrum del tema corresponent. Les festivitats de Nadal seran inhàbils per a la realització de consultes igualment que les de Setmana Santa i el mes d’Agost, així com els dissabtes i diumenges.
  2. Per accedir al curs, s’assignarà a cada alumne una clau d’accés personal i intransferible, sent obligació de l’alumne custodiar la mateixa amb la deguda diligència. L’ús fraudulent de les claus d’accés a campus així com l’incompliment de les normes d’ús dels fòrums portarà aparellada l’anul•lació de la matrícula i la baixa del curs, amb la pèrdua de les quantitats lliurades per l’alumne.
  3. L’accés al curs dona dret a la docència dels professors a través del nostre campus EVA, el MATERIAL DIDÀCTIC i els test generals del curs, així com tot material didàctic que es posi a disposició de l’alumne durant el curs.
  4. Per a inscripcions posteriors a la data d’inici del curs trucar al 93 606 10 32. Recorda que també es pot inscriure a la llista d’espera per ser avisat prioritpàriament de la nova edició.
  5. Si un alumne no compleix amb els requisits d’accés o be no entrega la documentació pertanyent, serà dona de baixa d’aquesta edició i en llista d’espera per a la propera. En cas que vulgui sol·licitar la baixa definitiva, haurà d’enviar un correu indicant “BAIXA” i el motiu segons s’indica en els correus electrònic que rebrà.
  6. La plaça del curs només quedarà reservada quan s’hagi entregat tota la documentació requerida i hagi rebut un email confirmant la plaça. 
  7. Els alumnes en situació de no ocupació o el personal laboral de l’administració pública tenen les places limitades segons normativa en aquest pla formatiu.
  8. Per fer la inscripció al curs s’ha d’emplenar el formulari del nostre web corresponent amb l’acceptació de les condicions de la LOPDPGDD, enviar la documentació que sigui requerida per email (indicada en l’apartat Inscripció) i esperar el correu electrònic que enviarà el centre per confirmar la plaça.
  9. Per a qualsevol consulta sobre el funcionament del curs, podeu contactar amb el centre de formació mitjançant el telèfon 93.606.10.32 en horari de dilluns a dijous de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h i divendres de 09.00 a 14.00 h. També podeu enviar qualsevol consulta a: formarte@formar-te.es i es respondrà el més aviat possible.
  10. En cas de que el curs es suspengui per motius extraordinaris aliens a la nostra voluntat, l’alumne serà avisat previ inici del curs.
  11. El centre es reserva el dret de suspensió del curs degut a motius justificables, previ avís de 48 hores d’anterioritat.
  12. En cas que per força major s’hagi de suspendre una sessió, aquesta es recuperarà l’abans possible prioritàriament en el mateix horari. El centre de formació previ avís de 5 dies d’antelació a la nova classe, notificarà al alumnes de la nova data i horari.
Drets i deures
Lecture 7ContingutsFree Preview

Continguts del curs:

MÒDUL DE FORMACIÓ 1: MÀRQUETING ON LINE: DISSENY I PROMOCIÓ DE LLOCS WEB

  • Conceptualització de Màrqueting a Internet: Eines principals
    • Concepte de màrqueting.
    • Etapa existent des de l’ orientació fins a la producció.
    • Etapa existent des de les vendes al màrqueting.
    • Màrqueting en l’ actualitat d’ Internet.
      • Història d’ Internet.
      • Usos d’ Internet i beneficis per al màrqueting.
    • Diferències existents entre el màrqueting actual i el tradicional.
    • Ús de catàlegs electrònics.
    • Sorgiment del màrqueting electrònic.
      • Pautes per desenvolupar un Electronic Màrqueting Pla (EMP).
    • Aplicació d’ un pla de Màrqueting
      • Fases que componen un e-Màrqueting Pla (EMP).
      • Anàlisi de situació.
        • Anàlisi dins de la pròpia empresa.
        • Anàlisi de l’ entorn.
      • Entorn des d’ un nivell general.
      • Entorn des d’ un nivell comercial.
      • Debilitats Fortaleses, amenaces i oportunitats (D.A.F.O)
      • Model AIDA: Les variables de l’ e-Màrqueting Mix.
    • Coneixement dels comportaments del client en línia
      • Variables existents en el comportament del consumidor
      • Influència de les variants independents.
    • Definició de característiques personals del client
      • Característiques ambientals.
      • Variables intervinents moderades.
      • Variables dependents: Les decisions a l’ hora d’ efectuar les compres.
      • Procés de presa de decisió des de la perspectiva del consumidor.
        • Model genèric de decisió de compra.
      • Creació i construcció d’ un lloc web
        • Plataforma: el procés de construcció d’ un lloc web.
        • Front-office i el Back-office.
        • Fases procés de construcció d’ un lloc web.
        • Selecció d’ un model d’ hostalatge o allotjament Web.
        • Registre d’ un nom de domini.
          • Passos per a la creació i administració del contingut.
        • Disseny d’ un lloc web.
          • Passos per a la construcció i prova d’ un lloc web.
          • Presentació: el disseny efectiu d’un lloc web WON versus WOE.
        • Estructura d’ un lloc web.
          • Estructura jeràrquica.
          • Altres estructures no jeràrquiques.
        • Pàgina de benvinguda (homepage).
  • Coneixement del concepte de navegació
    • Mapes del lloc web.
      • Eines de recerca i ajuts.
      • Consistència.
      •  
      • Aparença.
      • Control de la qualitat.
    • Estructuració d’un web site
      • Cookies com a eines d’ajuda a la personalització de continguts.
        • Elements per a l’ atracció de navegants al lloc web.
      • Estratègies online 6.5. Posicionaments de cercadors.
        •  
        • META descripció.
        • META keywords.
        • HTML body structure.
      • Explicació d’ alguns consells addicionals
        • Publicitat on-Line.
          •  
          • Alternatives als banners convencionals.
        • Contractació de la publicitat online.
      • Introducció a alguns conceptes relacionats amb la publicitat online.
        • Formes de contractació de publicitat online.
        • Programes d’ afiliació.
        • E-Mail màrqueting.
        • Avantatges de la publicitat online.
        • Estratègies offline.
Lecture 8Drets i deuresFree Preview

Accedeix al document de Drets i Deures del curs.