CURS PRESENCIAL ONLINE PREPARATORI PART COMUNA COSSOS ESPECIALS, SUBGRUPS A1 I A2, GENERALITAT DE CATALUNYA
Mar 11, 2024
Per a més informació contacta amb nosaltres al 93 606 10 32
Aula Virtual

Contacta amb nosaltres al 93 606 10 32
o bé
Apunta´t a la llista d´espera per ser informat/da de la nova edició

Llista d'Espera

Informació del curs

Vols treballar en la Generalitat de Catalunya?
Amb aquest curs et donem les eines necessàries per a superar la prova de la part comuna del temari  dels cossos especials dels subgrups A1 i A2  de la Generalitat de Catalunya.

Vols una formació  específicament dissenyada per a la teva oposició? Apunta’t!

 

Què incorpora aquesta preparació?

AULA VIRTUAL. Nova metodologia de formació en línia que et permetrà seguir des de qualsevol lloc la classe i realitzar preguntes a l’instant. Com si estiguessis en una aula en temps real!  Aquestes classes quedaran gravades per a poder visualitzar-les. 
CAMPUS VIRTUAL. Inclou l’accés al campus virtual de Formar-te, adaptat per a qualsevol dispositiu. Allí trobaràs tots els materials del curs
Temari (15 Temes) segons RESOLUCIÓ PRE/2423/2022, de 27 de juliol, per la qual s’aproven els temaris de les proves selectives per a l’accés a determinats cossos i escales de personal funcionari d’administració general i especial de la Generalitat de Catalunya (DOGC N 8720 de 29/07/2022)
Disposaràs de més de 300 preguntes test!
Inici març 2024

 

IMPORTANT!

Recordeu que per a poder assistir a les classes serà imprescindible tenir la webcam en funcionament per a poder validar la presencialitat i identitat de l’alumne/a.

Si no disposeu de webcam podreu seguir el curs igualment,  però no podreu accedir a la classe en directe.

 

Apunta’t ja i no et quedis sense plaça!

 

Amb la col·laboració: Certificació ISO 9001
Metodología(click aquí)

METODOLOGIA DOCENT

Els alumnes disposaran de forma pautada els temes del temari desenvolupats per Formar-te conjuntament amb els nostres formadors. Amb cada tema l’alumne disposarà d’un test amb quatre respostes, una única resposta correcta i amb la seva justificació de manera que l’alumne pugui conèixer la raó de la solució indicada.

A més, durant el curs s’habilitaran tests transversals i un simulacre d’examen un cop completada l’explicació del temari.

El curs comptarà amb un tutor que serà el referent de contacte dels alumnes amb els professors mitjançant el correu electrònic que es facilitarà i que es posarà en contacte amb l’alumnat després de l’inici del curs. Aquesta figura fa tasques de suport metodològic i control de qualitat.

Preus(click aquí)

Preu Curs (Amb Matricula)

Matrícula: 60 € Ex-Alumne/na – Col·legiat/da i 80€ Preu General

  1 Pagament 2 Pagaments**
Total 1r pagament 2n pagament Total
Col·legiat/ades- Ex-Alumne* 325€ 225€ 120€ 345€
Preu General 410€ 250€ 180€ 430€
Matrícula inclosa en el preu.

1er pagament abans l’inici del curs per a reservar plaça

** 2n Pagament un mes després de l’inici del curs

*Tarifa Ex-Alumne per alumnes que han cursat un curs de preparació d’oposicions en els últims tres anys.
* Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya

Temari(click aquí)

Temari del cos de titulació superior i cos de diplomatura de la Generalitat de Catalunya (part general) (grup A, subgrups A1 i A2, respectivament).

Tema 1
Transparència i accés a la informació pública: principis generals. Regulació de la transparència en l’activitat pública. Accés a la informació pública. Sistema de garanties de la transparència.

Tema 2
Protecció de dades de caràcter personal. Normativa de protecció de dades. La conservació i l’eliminació de les dades personals a l’administració. El registre d’activitats de tractament. El delegat i delegada de protecció de dades. Infraccions i sancions.

Tema 3
Marc constitucional. Principis. Drets i deures fonamentals de les persones. L’Estatut d’Autonomia de Catalunya: principis rectors, drets i deures, i competències. Organització institucional de Catalunya: el Parlament, el Govern i el president o la presidenta de la Generalitat de Catalunya.

Tema 4
Organització de l’Administració i del sector públic. L’organització administrativa de la Generalitat de Catalunya. Els departaments, tipologia de les unitats directives que els componen.

Tema 5
El concepte d’Administració pública. El principi de legalitat. Les potestats administratives: formes d’atribució i classes. Els drets i deures de les persones en les seves relacions amb l’Administració pública. Règim jurídic de l’administració digital i de l’ús de mitjans electrònics. Els òrgans col·legiats de les administracions públiques.

Tema 6
L’acte administratiu: concepte i classes. La motivació i la forma de l’acte administratiu. El silenci administratiu. L’eficàcia de l’acte administratiu: principis generals. L’executivitat de l’acte administratiu. La notificació i publicació de l’acte administratiu. La invalidesa dels actes administratius. La convalidació.

Tema 7
El procediment administratiu: concepte i principis. Els interessats i interessades en el procediment administratiu. El procediment administratiu comú.

Tema 8
La revisió dels actes en via administrativa: la revisió d’ofici. La revocació dels actes administratius. Els recursos administratius: objecte i classes. El control jurisdiccional de l’Administració pública.

Tema 9
La contractació pública. Classificació dels contractes. Les formes d’adjudicació. Els drets i les obligacions del contractista i de l’Administració. La contractació electrònica.

Tema 10
Potestat inspectora de les administracions públiques. Potestat sancionadora de les administracions públiques. Procediment sancionador.

Tema 11
Responsabilitat patrimonial de les administracions públiques. Àmbits de responsabilitat patrimonial.

Tema 12
Els pressupostos de la Generalitat de Catalunya. Les estructures pressupostàries per programes, econòmica i orgànica. El contingut dels pressupostos. El cicle pressupostari. Els ingressos. L’execució de les despeses del pressupost. Les modificacions pressupostàries. El control, supervisió i fiscalització de les finances de la Generalitat de Catalunya.

Tema 13
Classes de personal. Ordenació dels cossos i categories professionals. La gestió de recursos humans: ordenació dels llocs de treball, selecció de personal i provisió de llocs de treball. Situacions administratives. Grau personal.

Tema 14
Drets del personal. Deures del personal. Incompatibilitats. Avaluació de l’acompliment. Règim disciplinari. Mesures d’igualtat per raó de gènere.

Tema 15
Conceptes generals dels delictes contra l’Administració pública: prevaricació dels funcionaris i funcionàries públics i altres comportaments injustos, l’abandó de destinació i l’omissió del deure de perseguir delictes. La desobediència i la denegació d’auxili, la infidelitat en la custòdia de documents, la violació de secrets, el suborn, el tràfic d’influències i la malversació de cabals públics, fraus i exaccions il·legals, negociacions i activitats prohibides als funcionaris i funcionàries públics, i els abusos en l’exercici de la seva funció. Delicte de falsedat.

Condicions generals(click aquí)

CONDICIONS GENERALS DEL CURS

  1. La plataforma online és el lloc a través del qual els alumnes tindran accés als materials i la documentació del curs i, en el cas dels cursos online o semipresencials, podran plantejar els dubtes als formadors. Els alumnes tindran accés a la plataforma les 24 hores dels set dies de la setmana i els professors respondran a les consultes efectuades pels alumnes en el fòrum del tema corresponent. Les festivitats de Nadal seran inhàbils per a la realització de consultes, igual que les de Setmana Santa i el mes d’agost, així com els dissabtes i diumenges.
  2. Per a accedir al curs, s’assignarà a cada alumne una clau d’accés personal i intransferible, i és obligació de l’alumne custodiar-la amb diligència. L’ús fraudulent de les claus d’accés a campus així com l’incompliment de les normes d’ús dels fòrums portarà aparellada l’anul·lació de la matrícula i la baixa del curs, amb la pèrdua de les quantitats lliurades per l’alumne.
  3. El preu del curs dona dret a la docència dels professors a través dels campus de la plataforma, a l’accés al campus virtual, als TEMES DEL TEMARI desenvolupats per Formar-te conjuntament amb els nostres formadors, als tests dels temes, als tests transversals i al test general. El pagament de les quotes es realitzarà en efectiu, amb targeta de crèdit o per transferència bancària.
  4. Per a inscripcions posteriors a la data d’inici del curs truqueu al 93 606 10 32. La prioritat de plaça serà per ordre de pagament, no per ordre d’inscripció.
  5. Si un alumne no compleix amb el termini de pagament establert s’aplicarà un recàrrec del 20% de l’import a pagar. Si en els 7 dies posteriors a la data límit de pagament no es realitza l’abonament de l’import, se li donarà de baixa en el curs. En cas de reincorporar-se més endavant, haurà d’abonar la matrícula del curs i no podrà disposar d’avantatges en pagaments i descomptes futurs per antic alumne.
  6. Si per qualsevol motiu l’alumne vol donar-se de baixa del curs, ho haurà de comunicar 10 dies abans de la finalització del mes. No es retornaran els pagaments realitzats amb anterioritat al dia de la baixa. En cas que la baixa sigui degudament justificada per motius de salut o deures civils inexcusables, amb previ avís i amb el justificant original, es retornarà l’import corresponent a la part del curs no realitzada a partir del dia de la baixa.
  7. La plaça del curs només quedarà reservada quan es materialitzi el pagament de la primera quota corresponent.
  8. Els alumnes en situació d’atur sense prestació o amb una prestació inferior al SMI es poden posar en contacte amb el centre per tal de disposar d’unes condicions de pagaments que s’adaptin a les seves necessitats, prèvia acreditació de la seva situació.
  9. Per a fer la inscripció al curs s’ha d’emplenar el formulari del nostre web corresponent amb l’acceptació de les condicions de la LOPDPGDD i drets d’imatge, realitzar el pagament i esperar el correu electrònic de confirmació de plaça que enviarà el centre.
  10. Per a qualsevol consulta sobre el funcionament del curs, podeu contactar amb el centre de formació mitjançant el telèfon 93 606 10 32 en horari de dilluns a dijous, de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h i divendres, de 09.00 a 14.00 h. També podeu enviar qualsevol consulta a: formarte@formar-te.es i es respondrà com més aviat millor.
  11. En cas que el curs se suspengui per motius extraordinaris aliens a la nostra voluntat, l’import a retornar serà la resta de l’import abonat menys el càlcul de la part proporcional del curs realitzat.
  12. El centre es reserva el dret de suspensió del curs degut a motius justificables, previ avís de 48 hores d’anterioritat i conseqüent devolució econòmica de la part restant del curs.
  13. Tot el material que compon el curs està protegit pel dret de propietat intel·lectual i és posat a la disposició de l’alumne de forma individual i personalitzada i només pot ser utilitzat per aquest per al seu estudi personal, sense poder cedir-lo a altres alumnes ni a tercers. Està prohibit fotocopiar-los, escanejar-los o reproduir-los totalment o parcial per qualsevol mitjà de reproducció o difusió inclosos els mitjans informàtics. Qualsevol ús o modificació parcial o total del material o del contingut per a qualsevol altre fi que no sigui l’ús per l’estudi personal de l’alumne serà considerat una violació de les lleis del “copyright” que protegeixen els drets d’autor.