[ADGG0408] OPERACIONS AUXILIARS DE SERVEIS ADMINISTRATIUS I GENERALS
Ene 7, 2025 - Abr 17, 2025
De dilluns a divendres de 08:00 a 14:00
Seu Formar-te
C/ d'Entença 40, Baixos
08015 Barcelona

Contacta amb nosaltres al 93 606 10 32
o bé
Apunta´t a la llista d´espera per ser informat/da de la nova edició

Llista d'Espera

PLA FORMACIÓ FOAP 2024/2025

Convocatòria adreçada prioritàriament a persones treballadores desocupades

 

En aquest Certificat de Professionalitat amb una duració total de 430 hores, adquiriras els coneixements teòrics i pràctics que et capacitaran per realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, prèvia obtenció i processament i arxiu de la informació i documentació necessària mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte a la normativa vigent i atenent criteris de qualitat definits per l’organització.

 

1ª SESSIÓ INFORMATIVA 10/12/2024 12:00H*
2ª SESSIÓ INFORMATIVA 16/12/2024 12:00H*
3ª SESSIÓ INFORMATIVA 02/01/2025 12:00H*

*Per assistir a la sessió informativa has d’estar inscrit al curs

 

Aquest certificat de professionalitat, s’imparteix en modalitat Presencial, i està compost dels següents mòduls formatius:

MF0969_1 Tècniques administratives bàsiques d’oficina (150 h)
MF0970_1 Operacions bàsiques de comunicació (120 h)
MF0971_1 Reproducció i arxivament (120 h)
MP0112: Mòdul de pràctiques professionals no laborals (40 h)
FCO: Formació complementària (40 hores)

 

Aquest acció formativa conté el mòdul MP0112: Mòdul de pràctiques professionals no laborals de 40 hores de duració on realitzareu pràctiques en empreses reals!

 

Informació important!

Si algun alumne ja disposa d’algun Mòdul Formatiu dels esmentats anteriorment, podrà convalidar i continuar amb els altres mòduls del itinerari formatiu. En aquest cas, contactar directament amb els servei d’orientació de Formar-te:

SERVEI D’ORIENTACIÓ

(https://www.formar-te.es/orientat/)

 

 

Aquest mòdul formatiu presencial ha estat preparat per professorat especialitzat en la matèria amb més de 5 anys d’experiència en el sector i amb titulació oficial.

 

Encara que a l’edició del curs posi curs complet, llista d’espera o estigui iniciat, et recomanem que t’inscriguis i realitzes la preinscripció igualment, ja que així podràs ser avisat en la següent edició de forma prioritària. Les llistes d’espera són efectives i reals i les utilitzem per a cobrir les baixes que s’ocasionen habitualment o per avisar de les futures edicions del curs.

Per qualsevol dubte et recordem que també pots contactar amb nosaltres a través del correu electrònic formarte@formar-te.es i del telèfon 93 606 10 32, en horari d’oficina.

També et facilitem el nostre whatsapp perquè l’afegeixis i ens puguis escriure!

(clica a la imatge per obrir una conversació)

Continguts i Objectius(click aquí)

Continguts i Objectius del curs:

Veure Objectius i Continguts (click aquí)

Procés inscripció (click aquí)
  1. Preinscripció al curs: omplir el formulari web amb les dades sol·licitades. Un cop enviat, es rebrà una resposta automàtica confirmant el registre de la preinscripció al nostre sistema.  Aquestes preinscripcions seran tractades per ordre d’arribada i de col·lectius prioritaris segons convocatòria.
    • Informar que en el cas que hi hagi molta demanda, les persones que quedin en llista d’espera o que es quedin fora per sobre-demanda, seran informades de manera prioritària per a pròximes edicions. En tot moment poden consultar l’estat de la seva preinscripció trucant al 936061032 o be enviant un correu a formarte@formar-te.es .
  2. Inici fase d’inscripció (amb inicia 30 dies abans de l’inici fins exhaurir places de la sessió informativa si s’escau i per ordre d’inscripció sempre respectant els col·lectius prioritaris): s’envia un correu electrònic informant de les dates del curs, es fa recordatori dels requisits d’accés i per sol·licitar la següent documentació:
    • Fotocòpia del NIF/NIE (ambdues cares i llegible)
    • Historial acadèmic o titulació corresponent
    • Altres documents requerits segons el perfil del participant
    • Documentació acreditativa de l’estat laboral:
      • Treballador/a: còpia de la capçalera de la nòmina o rebut d’autònoms (amb període de liquidació visible). Un cop iniciada la formació, caldrà aportar la nòmina del mes en curs.
      • Desocupat/da: còpia de la demanda d’ocupació (DARDO), vigent i segellada.

 

  1. Validació de la documentació: si la documentació és correcta i s’ajusta als requisits del pla formatiu, es confirmarà la inscripció a la sessió informativa a través d’una trucada telefònica i per correu electrònic , on s’indicarà dia i hora de la sessió formativa i s’escau portar alguna documentació tot indicant que es obligatori la seva assistència. En el cas que un alumne no pugui assistir a la sessió presencials grupal, que indiqui un dia i hora per fer aquesta sessió informativa individualment amb el Departament tècnic. En cas que no pugui assistir de cap formar es denegarà la seva inscripció per manca d’interès en el curs.
  2. Es realitzarà la sessió informativa presencial on es traslladarà tota la informació del curs i es resoldran els dubtes que tinguin. Es donarà la documentació d’informació prèvia i es signarà l’Annex 1 en format paper.  També es farà el test d’avaluació dels requisits addicionals i de motivació per completar el procés d’inscripció.
  3. Confirmació de plaça: uns dies abans de l’inici, si hi ha suficient quòrum, i seguint l’ordre de puntuació del test de motivació + el test d’avaluació previ,  s’enviarà un correu electrònic amb la confirmació definitiva de la plaça.
  • En cas que la no admissió sigui per límits legals (places per a desocupats o personal públic), la inscripció quedarà en llista d’espera per a la següent edició i l’alumne serà informat.

Tota la documentació enviada serà utilitzada exclusivament per a la validació de l’accés al curs i no es desarà en els sistemes informàtics de l’entitat.

Metodologia(click aquí)
Requisits alumnes(click aquí)

REQUISITS DEL CURS

Per a poder realitzar aquest curs no s’exigeixen requisits acadèmics ni professionals.

 

REQUISITS ALUMNES

La participació es prioritaria per a les persones treballadores DESOCUPADES inscrites en el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.

Aquest curs està adreçat prioritàriament a persones treballadores OCUPADES que estiguin inscrites com a sol·licitants de millora d’ocupació al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, no pot superar el 30% del total dels participants.

 

Certificació(click aquí)

Certificat de Professionalitat Oficial

Condicions generals(click aquí)

Condicions Generals del Curs

  1. La plataforma online és el lloc a través del qual els alumnes tindran accés als materials i la documentació del curs. Els alumnes tindran accés a la plataforma les 24 hores dels set dies de la setmana i els professors respondran a les consultes efectuades pels alumnes en el fòrum del tema corresponent. Les festivitats de Nadal seran inhàbils per a la realització de consultes igualment que les de Setmana Santa i el mes d’Agost, així com els dissabtes i diumenges.
  2. Per accedir al curs, s’assignarà a cada alumne una clau d’accés personal i intransferible, sent obligació de l’alumne custodiar la mateixa amb la deguda diligència. L’ús fraudulent de les claus d’accés a campus així com l’incompliment de les normes d’ús dels fòrums portarà aparellada l’anul•lació de la matrícula i la baixa del curs, amb la pèrdua de les quantitats lliurades per l’alumne.
  3. L’accés al curs dona dret a la docència dels professors a través del nostre campus EVA, el MATERIAL DIDÀCTIC i els test generals del curs, així com tot material didàctic que es posi a disposició de l’alumne durant el curs.
  4. Per a inscripcions posteriors a la data d’inici del curs trucar al 93 606 10 32. Recorda que també es pot inscriure a la llista d’espera per ser avisat prioritpàriament de la nova edició.
  5. Si un alumne no compleix amb els requisits d’accés o be no entrega la documentació pertanyent, serà dona de baixa d’aquesta edició i en llista d’espera per a la propera. En cas que vulgui sol·licitar la baixa definitiva, haurà d’enviar un correu indicant “BAIXA” i el motiu segons s’indica en els correus electrònic que rebrà.
  6. La plaça del curs només quedarà reservada quan s’hagi entregat tota la documentació requerida i hagi rebut un email confirmant la plaça. 
  7. Els alumnes en situació de no ocupació o el personal laboral de l’administració pública tenen les places limitades segons normativa en aquest pla formatiu.
  8. Per fer la inscripció al curs s’ha d’emplenar el formulari del nostre web corresponent amb l’acceptació de les condicions de la LOPDPGDD, enviar la documentació que sigui requerida per email (indicada en l’apartat Inscripció) i esperar el correu electrònic que enviarà el centre per confirmar la plaça.
  9. Per a qualsevol consulta sobre el funcionament del curs, podeu contactar amb el centre de formació mitjançant el telèfon 93.606.10.32 en horari de dilluns a dijous de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h i divendres de 09.00 a 14.00 h. També podeu enviar qualsevol consulta a: formarte@formar-te.es i es respondrà el més aviat possible.
  10. En cas de que el curs es suspengui per motius extraordinaris aliens a la nostra voluntat, l’alumne serà avisat previ inici del curs.
  11. El centre es reserva el dret de suspensió del curs degut a motius justificables, previ avís de 48 hores d’anterioritat.
  12. En cas que per força major s’hagi de suspendre una sessió, aquesta es recuperarà l’abans possible prioritàriament en el mateix horari. El centre de formació previ avís de 5 dies d’antelació a la nova classe, notificarà al alumnes de la nova data i horari.