CURS PRESENCIAL-ONLINE - PROCÉS D'ESTABILITZACIÓ COS TÈCNIC/A SUPERIOR EN GESTIÓ SUBGRUP A1 - AJUNTAMENT DE BARCELONA
Nov 23, 2022 - Jul 31, 2023
Dimecres o dijous de 16:00 a 20:00
Aula Virtual



Inscripción

Informació del curs

Treballes a l’Ajuntament de Barcelona i vols presentar-te al Procés d’Estabilització?
Amb aquest curs et donem les eines necessàries per a superar el procés selectiu de Tècnic/a Superior en Gestió, subgrup A1 – Temari i cas pràctic – de l’Ajuntament de Barcelona.

Vols una formació  específicament dissenyada per a la teva oposició? Apunta’t!

 

Què incorpora aquesta preparació?

 

AULA VIRTUAL. Nova metodologia de formació en línia que et permetrà seguir des de qualsevol lloc la classe i realitzar preguntes a l’instant. Com si estiguessis en una aula en temps real!  Aquestes classes quedaran gravades per a poder visualitzar-les. 
CAMPUS VIRTUAL. Inclou l’accés al campus virtual de Formar-te, adaptat per a qualsevol dispositiu. Allí trobaràs tots els materials del curs
Temari de la teva oposició i les actualitzacions que es produeixin al llarg del curs i adaptat al temari  de les bases de la teva convocatòria.

A més aquest curs inclou la formació dels casos pràctics

Disposaràs de més de 700 preguntes test!

 

IMPORTANT!

Recordeu que per  a poder accedir a les classes presencials serà imprescindible tenir la webcam en funcionament per  a poder validar la presencialitat de l’alumne.

Si no disposeu de webcam podreu seguir el curs igual, però no podreu accedir a la classe en directe.

 

——-

El calendari del curs s’adaptarà al calendari del procés selectiu del Procés d’Estabilització

 

Apunta’t ja i no et quedis sense plaça!

Amb la col·laboració de:


(Afilia’t clicant aquí!)

 

Si et matricules abans del 31/07/2022, gaudeix d’una càpsula formativa gratuïta dels  Processos d’Estabilització.

 

Metodologia(click aquí)

METODOLOGIA DEL CURS: El alumnes disposaran dels temes del temari corresponent, desenvolupats per Formar-te conjuntament amb els nostres formadors. Amb cada tema l’alumne disposarà d’un test de preguntes amb quatre respostes, una única resposta correcta i amb la seva justificació de manera que l’alumne pugui conèixer la raó de la solució indicada. Per a completar la preparació de l’oposició, l’alumne disposarà de tests transversals de aprox. 25 preguntes, i un test general de simulacre d’examen sobre els temes del curs.

NOVETAT

El curs inclou Aula Virtual a través de videoconferències en directe amb possibilitat d’interaccionar amb el professor. Aquest curs inclou 120 hores d’Aula Virtual amb el professor on explicarà el contingut del temari i resoldrà dubtes.

 

Preus(click aquí)
  1 Pagament 2 Pagaments**
Total 1r pagament 2n pagament Total
Afiliat/da – Col·legiat/da – Ex-Alumne* 750€ 460€ 305€ 765€
Nou Afiliat/da 850€ 520€ 345€ 865€
Preu General 995€ 610€ 400€ 1010€
El primer pagament s’ha de realitzar abans de començar el curs.
** El segon pagament s’ha de realitzar entre el 1 i 5 de novembre 2022.
  3 Pagaments***
1r pagament 2n pagament 3r pagament Total
Afiliat/da – Col·legiat/da – Ex-Alumne* 340€ 250€ 190€ 780€
Nou Afiliat/da 380€ 280€ 220€ 880€
Preu General 440€ 330€ 255€ 1025€
El primer pagament s’ha de realitzar abans de començar el curs.
** El segon pagament s’ha de realitzar entre el 1 i 5 de novembre 2022.
*** El tercer pagament s’ha de realitzar entre el 1 i 5 de desembre 2022
  4 Pagaments****
1r pagament 2n pagament 3r pagament 4t pagament Total
Afiliat/da – Col·legiat/da – Ex-Alumne* 275€ 230€ 200€ 90€ 795€
Nou Afiliat/da 310€ 265€ 220€ 100€ 895€
Preu General 360€ 310€ 260€ 110€ 1040€
El primer pagament s’ha de realitzar abans de començar el curs.
** El segon pagament s’ha de realitzar entre el 1 i 5 de novembre 2022.
*** El tercer pagament s’ha de realitzar entre el 1 i 5 de desembre 2022.
**** El quart pagament s’ha de realitzar entre el 1 i 5 de febrer 2023.


*Tarifa Ex-Alumne per a alumnes que han cursat un curs de preparació d’oposicions en els últims tres anys.

Temari(click aquí)

Temari

El temari  del curs s’adaptarà al temari   que aprovin   les bases de la convocatòria corresponent.

Condicions generals(click aquí)

Condicions Generals del Curs

  1. La plataforma online és el lloc a través del qual els alumnes tindran accés als materials i la documentació del curs i, en el cas dels cursos online o semipresencials, podran plantejar els dubtes als formadors. Els alumnes tindran accés a la plataforma les 24 hores dels set dies de la setmana i els professors respondran a les consultes efectuades pels alumnes en el fòrum del tema corresponent. Les festivitats de Nadal seran inhàbils per a la realització de consultes, igual que les de Setmana Santa i el mes d’agost, així com els dissabtes i diumenges.
  2. Per a accedir al curs, s’assignarà a cada alumne una clau d’accés personal i intransferible, i és obligació de l’alumne custodiar-la amb diligència. L’ús fraudulent de les claus d’accés a campus així com l’incompliment de les normes d’ús dels fòrums portarà aparellada l’anul·lació de la matrícula i la baixa del curs, amb la pèrdua de les quantitats lliurades per l’alumne.
  3. El preu del curs dona dret a la docència dels professors a través dels campus de la plataforma, a l’accés al campus virtual, als TEMES DEL TEMARI desenvolupats per Formar-te conjuntament amb els nostres formadors, als tests dels temes, als tests transversals i al test general. El pagament de les quotes es realitzarà en efectiu, amb targeta de crèdit o per transferència bancària.
  4. Per a inscripcions posteriors a la data d’inici del curs truqueu al 93 606 10 32. La prioritat de plaça serà per ordre de pagament, no per ordre d’inscripció.
  5. Si un alumne no compleix amb el termini de pagament establert s’aplicarà un recàrrec del 20% de l’import a pagar. Si en els 7 dies posteriors a la data límit de pagament no es realitza l’abonament de l’import, se li donarà de baixa en el curs. En cas de reincorporar-se més endavant, haurà d’abonar la matrícula del curs i no podrà disposar d’avantatges en pagaments i descomptes futurs per antic alumne.
  6. Si per qualsevol motiu l’alumne vol donar-se de baixa del curs ho haurà de comunicar 10 dies abans de la finalització del mes. No es retornaran els pagaments realitzats amb anterioritat al dia de la baixa. En cas que la baixa sigui degudament justificada per motius de salut o deures civils inexcusables, amb previ avís i amb el justificant original, es retornarà l’import corresponent a la part del curs no realitzada a partir del dia de la baixa.
  7. La plaça del curs només quedarà reservada quan es materialitzi el pagament de la primera quota corresponent.
  8. Els alumnes en situació d’atur sense prestació o amb una prestació inferior al SMI es poden posar en contacte amb el centre per tal de disposar d’unes condicions de pagaments que s’adaptin a les seves necessitats, prèvia acreditació de la seva situació.
  9. Per a fer la inscripció al curs s’ha d’emplenar el formulari del nostre web corresponent amb l’acceptació de les condicions de la LOPDPGDD i drets d’imatge, realitzar el pagament i esperar el correu electrònic de confirmació de plaça que enviarà el centre.
  10. Per a qualsevol consulta sobre el funcionament del curs, podeu contactar amb el centre de formació mitjançant el telèfon 93 606 10 32 en horari de dilluns a dijous, de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h i divendres, de 09.00 a 14.00 h. També podeu enviar qualsevol consulta a: formarte@formar-te.es i es respondrà com més aviat millor.
  11. En cas que el curs se suspengui per motius extraordinaris aliens a la nostra voluntat, l’import a retornar serà la resta de l’import abonat menys el càlcul de la part proporcional del curs realitzat.
  12. El centre es reserva el dret de suspensió del curs degut a motius justificables, previ avís de 48 hores d’anterioritat i conseqüent devolució econòmica de la part restant del curs.
  13. Tot el material que composa el curs està protegit pel dret de propietat intel·lectual i és posat a la disposició de l’alumne de forma individual i personalitzada i només pot ser utilitzat per aquest per al seu estudi personal, sense poder cedir-lo a altres alumnes ni a tercers. Està prohibit fotocopiar-los, escanejar-los o reproduir-los totalment o parcial per qualsevol mitjà de reproducció o difusió inclosos els mitjans informàtics. Qualsevol ús o modificació parcial o total del material o del contingut per a qualsevol altre fi que no sigui l’ús per l’estudi personal de l’alumne serà considerat una violació de les lleis del “copyright” que protegeixen els drets d’autor.